AdministratieMunicipiu

LOCAL | Petiții moderne la Primărie: prin TelVerde, online și smartphone

Primăria derulează un proiect în valoare de 30.000 de lei pentru o mai bună informare a cetățenilor.

Prin intermediul acestuia, instituția va pune la locuitorilor municipiului un TelVerde, unde vor putea fi semnalate problemele de interes local.

Contractul a fost semnat déja, urmând ca, în câteva zile, numărul gratuit să fie disponibil și să fie comunicat populației.

“TelVerde este accesibil în primul rând persoanelor  în vârstă care au acces la un telefon fix sau un telefon mobil simplu. Un angajat al primăriei va prelua toate sesizările care vor fi notate într-un registru unic. Pentru fiecare sesizare se va deschide o fişă, va fi trimisă prin registratură către departamentul care trebuie să soluţioneze această problemă şi va fi urmărit şi timpul de rezolvare a acesteia. Pentru celelalte categorii de cetăţeni care au acces la mijloace moderne de comunicare, mediu online sau smartphone-uri, va fi achiziţionat acel soft care va putea fi instalat pe orice tip de smartphone şi va permite interacţiunea directă a cetăţeanului cu serviciile de specialitate ale primăriei cu sesizări privind diverse probleme de interes local”, a spus primarul Ovidiu Portariuc.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page