SANATATE | Ce să mănânci ca să scapi de atacurile de panică, de anxietate şi de stres

Dacă vrei să fii mai liniștită, îți recomandăm o dietă bogată în fructe proaspete și legume ce conțin vitamine, fibre, fitochimicale și nutrienți. În plus, aceste alimente te vor ajuta să scapi de atacurile de panică, de anxietate și de stresul ridicat din viața ta.

Iaurt grecesc – Este o sursă bună de probiotice și calciu. Conține potasiu, care îți îmbunătățește starea de spirit.

Carbohidrați din cereale integrale – Acestea îți ridică nivelul de serotonină. În acest fel, eviți atacurile de panică, anxietatea și depresia. În plus, conțin folaţi, relaționați cu fericirea.

Ouă – Pot reduce stresul și preveni panica. Sunt bogate în vitaminele D și B12, ambele fiind excelente pentru îmbunătățirea stării de spirit.

Ceai verde – Îți oferă porția de cafeină de care ai nevoie, acționând ca un anti-inflamator pentru a reduce tensiunea și stresul.

Omega – Somon, nuci, semințe de in. Acești acizi grași îți ajută pielea, te hidratează și mențin funcțiile organismului la nivel ridicat.

Vitamina E – Migdalele, avocado și spanacul sunt cele mai bune alegeri atunci când ești stresată. Îți calmează imediat tensiunile din corp.

Sursa: girly.ro

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul www.GazetaBT.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share This Article:

close