ImportantSanatate

Manager Spitalul Județean Botoșani: „Reclamațiile primite nu vizează actul medical în sine”

Managerul celui mai mare spital din județ, dr. Adăscăliței Monica, a facut unele precizări în conferința de presă săptămânală, referitor la activitatea de soluționare a reclamațiilor primite la nivelul conducerii instituției sanitare.
Sunt multe reclamații și interne între colegi și în momentul în care apar mici discuții între colegii noștri pe diferite teme și pe diferite abordări, și colegii noștri se mai reclamă între ei, motiv pentru care cei reclamați sunt trimiși către Comisia de disciplină. Și mai sunt acele reclamații care vin din exterior, din partea aparținătorilor și a bolnavilor și pentru a fi corecți în orice judecată din punct de vedere al spitalului, trimitem către Comisia de etică sau disciplină a spitalului. Sunt și medici, asistenți, infirmieri”, a decarat medicul Monica Adăscăliței, managerul Spitalului Județean ”Mavromati” Botoșani.

Potrivit managerului spitalului, reclamațiile venite din exterior vizează comportamentul cadrelor medicale, fie că acestea nu au folosit un ton adecvat atunci când li s-a adresat sau nu le-a răspuns la întrebări, și nicidecum actul medical în sine. După cazul Alexandra Ivanov, tânăra mămică care a murit pe patul de spital din neglijența cadrelor medicale, au crescut reclamațiile.

A crescut numărul de reclamații. Cadrele medicale fac reclamații în general atunci când nu ajung la o decizie comună în ceea ce privește un anumit caz medical, poate uneori reclamații și din cauza orgoliilor, nu neapărat sunt fondate, iar aceste comisii sunt special constituite din specialiști din toate ramurile spitalului și în urma audierii părților se ia o decizie”, a precizat Adăscăliței.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page