LOCAL | Un copil de şase ani în stare critică după ce a fost atacat de un câine. Micuţul a fost scalpat în urma atacului

Un copil a fost dus în stare foarte gravă la spital după ce a fost muşcat în zona capului de câinele familiei. Micuţul a fost dus iniţial la spitalul din Botoşani dar mai apoi transferat la Iaşi. Copilul a fost atacat chiar în curtea casei.

Un copil de şase ani din judeţul Botoşani a ajuns în stare gravă la spital după ce a fost muşcat de câinele familiei. Incidentul a avut loc în curtea casei, iar micuţul a fost efectiv scalpat şi este la un pas de moarte. Joacă aproape fatală pentru copil   Incidentul a avut loc, în acest weekend, în localitatea Havârna, judeţul Botoşani. Un copil de 6 ani se juca în curtea casei alături de câinele familiei. Animalul nu era cunoscut ca fiind agresiv şi nu mai atacase niciodată. Cu toate aceastea, la un moment dat, patrupedul s-a repezit la copil şi la muşcat de cap, aproape de zona cefei.  Atacul a fost atât de violent încât micuţul a fost efectiv scalpat. A fost găsit în iarbă, plin de sânge. Părinţii au chemat ambulanţa iar copilul a fost dus de urgenţă la Spitalul Judeţean din Botoşani. Având în vedere starea critică a copilului dar şi gravitatea muşcăturii, acesta a fost transferat de urgenţă la Iaşi.

Citeste mai mult: adev.ro

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul www.GazetaBT.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.