Politic

Cristian Achiței anunță progrese remarcabile în modernizarea DN 29D Botoșani-Ștefănești – FOTO

Constructorul lucrează intens la execuția viaductelor de la intrarea și ieșirea din Stăuceni. La primul dintre acestea, cel dinspre municipiul Botoșani, a mai rămas o singură deschidere între coloanele de susținere pe care mai trebuie puse grinzi. Pe întreaga lungime a viaductului se execută dalele de suprabetonare.
Pe viaductul de la ieșirea din Stăuceni spre Victoria mai sunt patru deschideri pe care trebuie montate grinzile. Dinspre Stăuceni au fost demarate lucrările de construire a rampei de acces pe viaduct și se lucrează la hidroizolație.
La această dată sunt într-un stadiu avansat de execuție podurile de la Stăuceni și Trușești. La cel din Stăuceni traficul este deviat pe o variantă ocolitoare pe care se circulă alternativ, traficul fiind dirijat de semafor. La Trușești, una din benzile podului a fost deja reabilitată, pe același sens de mers fiind realizate și trotuarele noi pentru traficul pietonal.
Pe toate tronsoanele DN 29D Botoșani-Ștefănești care nu sunt încă finalizate se lucrează fie la turnarea primului strat de asfalt, fie la pregătirea sistemului rutier pentru asfaltare, fie la realizarea rigolelor betonate și a trotuarelor de pe marginea drumului.
Ritmul bun al lucrărilor de modernizare se menține, fapt pentru care vreau să le mulțumesc încă o dată responsabililor din conducerea Secției de Drumuri Naționale Botoșani, Dumitru Clipaciuc și Liviu Mihalache.
În ceea ce privește DN 29D Botoșani-Ștefănești, sunt preocupat de găsirea în timp util a unei soluții pentru modernizarea celor 3,3 kilometri din zona Vânători-Șoldănești. Pentru ca și acest segment de drum să poată fi finalizat o dată cu întregul drum național l-am interpelat în calitate de senator de Botoșani pe ministrul de resort, Sorin Grindeanu, care mi-a dat asigurări în răspunsul său că problema este în atenția Ministerului Transporturilor, prin DRDP Iași, care va demara procedurile de realizare a proiectului tehnic încă în acest an.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page