SPORT | FC Botoşani – CSMS Iaşi 0 – 0

Leo Grozavu a redebutat cu o remiză pe banca Botoşaniului, echipă care a terminat la egalitate cu CSMS Iaşi, scor 0-0.

Ieşenii au creat panică în careul advers în minutul 13, când lovitura de cap a lui Frăsinescu a fost respinsă miraculos de Iliev! La reluare, botoşănenii au cerut penalty la un presupus henţ în careu comis de Ţigănaşu, însă Sebastian Colţescu a acordat corner pentru gazde, considerând că jucătorul a respins balonul cu capul (’18).

Fulop şi-a încercat şi el norocul la poarta adversă, însă Grahovac i-a refuzat golul (’28). Goalkeeperul oaspeţilor a avut o intervenţie excelentă şi la execuţia lui Vaşvari, care a şutat periculos din afara careului (’29).

Gazdele şi-au continuat ofensiva şi în actul secund. Plămadă a avut şansa să deschidă scorul în minutul 55, însă a nimerit bara din doar câţiva metri! Ieşenii au replicat prin Andrei Cristea, care a ratat complet execuţia, deşi se afla într-o poziţie foarte bună (’78).

FC Botoşani a forţat golul victoriei pe final de meci, dar Carralero (’81, ’82, ’88) a fost lipsit de precizie la finalizare. S-a terminat 0-0, rezultat deloc satisfăcător pentru gazde, care rămân la doar 3 puncte distanţă de locurile retrogradabile! De cealaltă parte, CSMS Iaşi rămâne lider în play-out, cu 27 de puncte, potrivit looktv.ro

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul www.GazetaBT.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share This Article:

close