SANATATE | Ai colesterolul mărit? Uite cum îl poți reduce!

Un nivel ridicat al colesterolului crește riscul apariției bolilor cardiovasculare. Schimbarea obiceiurilor alimentare, menținerea greutății normale și efectuarea exercițiilor fizice sunt cei trei factori principali care te pot ajuta să reglementezi nivelul colesterolului.

Pe lângă acestea, poți apela la câteva remedii care ajută la scăderea colesterolului. Iată care sunt acestea!

Nucile

Conțin grăsimi sănătoase mononesaturate, proteine, fibre, substanțe nutritive, vitamine și antioxidanți . O mână de nuci pe zi îți aigură necsarul zilnic pentru a reglementa nivelul de colesterol. Mănâncă alune, nuci, migdale, fistic, nuci pecan și alte fructe cu coajă lemnoasă pentru a reduce colesterolul din sânge.

Oamenii de știință au descoperit că un sfert de ceașca de migdale pe zi reduce colesterolul rău (LDL) cu 4,4%. Evită supraconsumul cu nuci, întrucât au multe calorii.

Află pe clickpentrufemei.ro ce alte alimente ajută la scăderea nivelului de colesterol

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul www.GazetaBT.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share This Article:

close