ImportantLocal

LOCAL | Vezi rezultatele celei de-a doua anchete de la Școala 13, în cazul copilului cu sindrom DOWN!

Inspectoratul Şcolar Judeţean a finalizat și cea de a doua anchetă la Şcoala Gimnazială nr. 13 din municipiul Botoșani, acolo unde un cadru didactic este acuzat de părinţii unui copil cu Sindrom Down de discriminare şi instigare. Doi inspectori şcolari şi un specialist de la Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională au discutat cu părinţii, cu profesorul de sprijin, cu dirigintele, cadrele didactice şi părinţii și au dat câteva recomandări.

O echipă formată din doi inspectori și un specialist de la Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională s-au deplasat acolo și au discutat atât cu părinții, cu profesorul de sprijin, cu dirigintele, cu cadrele didactice, și în urma acestei reverificări s-au dat câteva recomandări unității de învățământ. În primul rând este necesar să se realizeze ateliere de lucru și de formare cu cadrele didactice care predau la acea clasă, împreună cu profesorul de sprijin și să existe și componente ale acestor ateliere împreună cu părinții. Nu este vorba numai de părinții acestui elev, ci de toți părinții care au copii cu cerințe educaționale speciale. Noi am solicitat Casei Corpului Didactic să realizeze la nivel județean activități de formare cu toate cadrele didactice care lucrează cu elevi cu cerințe educaționale speciale tocmai pentru a preveni asttfel de evenimente și pentru o adaptare mai ușoară atât a elevului dar și pentru o integrare mai bună în colectivele de elevi. E necesar ca nu numai școala, dar și părinții să colaboreze foarte mult, și să existe o comunicare mult mai bună. S-a mai recomandat să fie adaptată proiectarea didactică, fișele de lucru, testele pentru acești copii”, a declarat Mihaela Huncă, inspector scolar general al IȘJ.

Comisia de verificare a Inspectoratului Școlar a stabilit că acuzaţiile lansate la adresa profesorului şi inspectorului şcolar Mihaela Filip nu se confirmă.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page