LOCAL | Proiectul educaţional “Să vorbim despre bani şi bănci” în școlie din Botoșani

În perioada 16-18 aprilie 2018, în cadrul programului “Global Money Week”, s-a desfăşurat Proiectul educaţional “Să vorbim despre bani şi bănci”, iniţiat de Banca Naţională a României şi adresat învăţământului preuniversitar, derulat în cadrul Protocolului de colaborare cu Ministerul Educaţiei Naţionale, sub coordonarea inspectorului şcolar pentru ştiinţe socio-umane, profesor Cătălina Hodan şi a doamnei Elena Sireteanu, Director Agenția BNR Suceava.

La activităţile menţionate mai sus au participat un număr de 23 clase din 3 unităţi de învăţământ, cu un total de 188 elevi  şi 11 cadre didactice însoţitoare.

 Şcolile implicate în proiect în această perioadă sunt: Şcoala Gimnazială ,,Mihai Eminescu’’ Ipoteşti,  Şcoala Gimnazială Nr. 1 Cordăreni şi Şcoala Gimnazială Nr. 1 Hilişeu-Horia.

În cadrul acestei noi etape de colaborare, activităţile educaţionale s-au axat pe  următoarele teme:

–          prezentare  referitoare la istoria monedei naţionale;

–          elementele de siguranţă ale însemnelor monetare, atât ale leului cât şi ale monedei euro;

–          vizionare filme educaţionale BNR destinate copiilor;

–          vizionare filme de prezentare a Monetăriei Statului şi a Imprimeriei Băncii Naţionale a României.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul www.GazetaBT.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share This Article:

close