LOCAL | Iulian Rotariu, campionul mondial al celor mai dificile ultramaratoane, a fost nominalizat la Gala Business Review. Cum votăm

Iulian Rotariu, campionul mondial al celor mai dificile ultramaratoane organizate în 2019 de Canal Aventure în Australia și Mozambic, a fost nominalizat de către domnul Ufuk Tandogan, CEO | Garanti BBVA România la categoria Jury Award of the Year. Vă rugăm să votați la următorul link https://business-review.eu/…/business-review-awards-gala-20…
Cea de-a zecea categorie, singura la care laureatul este votat de public (cititorii și partenerii Business Review), Jury Awards of the Year își propune să fie un premiu care recunoaște meritele deosebite ale personalităților din Romania, din medii complementare celui de business, cum sunt cultura, sportul etc, pe care le considerăm părți vitale ale unei existențe normale în societate și comunitate. Câștigătorul la Gala Business Review va fi aflat pe data de 2 martie.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul www.GazetaBT.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.