Important

LOCAL | Se distribuie ajutoarele primite de la Guvern în municipiul Botoșani

Primăria Municipiului Botoşani anunţă că începând cu data de 27 iulie 2020 începe  distribuția produselor alimentare și a produselor de igienă prin Programul operațional Ajutorarea persoanelor defavorizate POAD 2020 pentru persoanele cu handicap grav și accentuat, adulți și copii (categorii de persoane stabilite conform art.3 alin (1) lit c) din OUG nr.84/2020).

Produsele vor fi ridicate de către titulari sau reprezentanţii legali ai acestora, în baza actelor de identitate (originale și copie), și a certificatului de încadrare în grad de handicap (în copie) valabile la data distribuirii, după principiul primul venit – primul servit, în limita stocului disponibil.

Programul de distribuire este între orele 9,00-15,00, de luni până joi, vineri între orele 9,00-13,00 , din depozitul aflat în incinta Incubatorului de afaceri, spaţiul U1A1 din str. Calea Naţională nr. 144.

În cadrul POAD 2020 ajutoarele vor fi distribuite într-o cutie de carton cu conținut identic, în fiecare cutie se vor afla următoarele produse alimentare si cantități:

 

Nr.crt. Produs Număr ambalaje Greutate (kg sau litri)
1. Făină alba de grâu 5 5,00
2. Mălai 4 4,00
3. Paste făinoase 2 0,80
4. Ulei 4 4,00
5. Zahăr 2 2,00
6. Orez 4 4,00
7. Conservă carne de vită 5 1,50
8. Conservă carne de porc 3 0,90
9. Conservă pateu de ficat de porc 5 1,00
10. Compot de fructe 2 1,44
11. Gem de fructe 1 0,36
12. Gem de fructe dietetic 1 0,36
Total unități de ambalaj 38 25,36

 

De asemenea, produsele de igienă vor fi distribuite într-o cutie de carton cu conținut identic, în fiecare cutie se vor afla următoarele produse si cantități:

 

Nr.crt. Produs Număr
1. Periuță de dinți ambalată individual 5
2. Pastă de dinți 75 ml 4
3. Săpun lichid 500 ml 1
4. Șampon copii 800 ml 1
5. Șampon adulți 500 ml 1
6. Detergent granule rufe colorate 900 gr 1
7. Detergent granule rufe albe 1800 gr 1

 

Responsabilitatea verificării conținutului cutiilor cu ajutoare este a fiecărui beneficiar și se face în momentul primirii produselor, orice reclamație ulterioară fiind considerată nefondată.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page