LOCAL | Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor discută doar prin telefon. Vezi când va relua activitatea cu publicul

Având în vedere recomandările Grupului de Comunicare Strategică din cadrul Ministerului Afacerilor Interne referitoare la adoptarea unor măsuri preventive, în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu Coronavirus (Covid-19), precum și numărul important de petenți care se deplasează la sediile instituției, din întreaga țară, pentru a depune documente, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a luat decizia ca, în perioada 11 – 31.03.2020, activitatea de relații cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau prin corespondență electronică.

Astfel, la Telefonul Consumatorului 021-9551 se pot obține informațiile necesare, iar pe site-ul www.anpc.ro pot fi găsite atât formularul de sesizare, cât și adresele poștale ale tuturor comisariatelor județene pentru protecția consumatorilor din țară.
De asemenea, pentru informații legate de Direcția Insolvență a Persoanelor Fizice aveți la dispoziție următoarele date de contact: telefon 021 307 67 85 sau adresa de e-mail: [email protected] .

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul www.GazetaBT.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share This Article:

close