Educatie

IȘJ Botoșani a făcut publice informațiile pentru înscrierea la concursul pentru gradațiile de merit, sesiunea 2021 Vezi detalii!

Inspectoratul Școlar Județean Botoșani a făcut publice informații despre obținerea gradației de merit în învățământ, sesiunea 2021. În Consiliul de Administrație din data de 11 mai 2021 au fost aprobate locurile pe categorii de personal (didactic de predare, didactic de conducere, îndrumare și control/ personal didactic auxiliar), pentru sesiunea 2021.

La nivelul județului Botoșani vor fi acordate 176 de gradații de merit, dintre care 36 revin personalului didactic auxiliar.

Graficul desfăşurării concursului pentru acordarea gradaţiilor de merit – sesiunea 2021

1. Detalierea punctajelor aferente criteriilor de către comisia paritară de la nivelul inspectoratului şcolar, stabilirea numărului gradaţiilor de merit şi a punctajului minim pe categorii de personal şi pe discipline/domenii/niveluri de învăţământ.  (Perioada: 10 – 11 mai 2021)

2. Comunicarea fişelor de (auto)evaluare, a numărului gradaţiilor de merit şi a punctajului minim pe categorii de personal şi pe discipline/domenii/niveluri de învăţământ de către inspectoratul şcolar în teritoriu. (Perioada: 11 – 12 mai 2021)

3. Depunerea de către candidaţi a dosarelor la secretariatul unităţii/instituţiei de învăţământ preuniversitar de stat, cu personalitate juridică. (Perioada: 13 – 21 mai 2021)

4. Depunerea dosarelor care conţin documentele justificative privind activitatea candidatului respectiv la secretariatul/registratura inspectoratului şcolar. (Perioada: 24 – 28 mai 2021)

5. Analiza dosarelor de către inspectorul şcolar care coordonează disciplina, cu consultarea consiliului consultativ, şi elaborarea raportului referitor la activitatea candidatului în specialitate; verificarea dosarelor şi acordarea punctajelor de către comisia de evaluare a dosarelor depuse în vederea acordării gradaţiei de merit; aprobarea listei cuprinzând punctajele acordate în urma evaluării de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea acestei liste la avizierul şi pe site-ul inspectoratului şcolar. (Perioada: 31 mai – 15 iunie 2021)

6. Depunerea/Transmiterea contestaţiilor privind punctajul acordat şi stabilirea numărului gradaţiilor de merit ce pot fi redistribuite. (Perioada: 16 – 18 iunie 2021)

7. Soluţionarea contestaţiilor de către comisia de contestaţii, validarea rezultatelor finale ale concursului de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi afişarea acestora la avizierul şi pe site-ul inspectoratului şcolar. (Termen: până la 23 iunie 2021)

8. Înaintarea la Ministerul Educaţiei a listelor cu personalul didactic din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, cu personalitate juridică, validat, precum şi listelor cu personalul didactic civil din unităţi militare de învăţământ preuniversitar, validat, în vederea acordării gradaţiei de merit. (Termen: până la 2 iulie 2021)

9. Emiterea ordinului ministrului educaţiei pentru aprobarea listelor cu personalul didactic din învăţământul preuniversitar de stat care beneficiază de gradaţie de merit. (Termen: până la 9 august 2021)

Ordinul 3749/28.04.2021 pentru aprobarea Metodologiei și criteriilor privind acordarea gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2021, Fișele de (auto)evaluare, numărul gradații de merit pe discipline și categorii de personal – sesiunea 2021, precum și procedurile operaționale PO 60 și PO 61 le puteți găsi la secțiunea Noutăți pe site-ul Inspectoratului Școlar Județean Botoșani.

Vezi mai multe detalii AICI!

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page