EDUCATIE | Profesorii vor majorarea salariilor cu 25% până la finele acestui an

Salariile cadrelor didactice ar putea fi majorate din luna noiembrie a acestui an dacă vor fi identificate fonduri disponibile în acest sens.

La negocierile care au avut loc joi, liderii sindicatelor din învăţământ au decis, după întâlnirea cu patru miniştri ai Guvernului – Sorin Cîmpeanu, Rovana Plumb, Eugen Teodorovici şi Liviu Pop – să acorde termen Guvernului până în data de 10 octombrie, când se va şti exact situaţia execuţiei bugetare pe primele nouă luni ale anului 2015, pentru ca Executivul să ia o decizie în ceea ce priveşte procentul de majorare salarială în acest an.

 

La rândul său, ministrul Muncii, Rovana Plumb, a spus că a solicitat reprezentanţilor din sectorul educaţional să păsuiască Executivul până pe data de 10 octombrie pentru a avea toate datele din punct de vedere fiscal-bugetar ale încheierii exerciţiului pe nouă luni de zile. Aceasta a mai adăugat că după ce va avea tabloul datelor bugetare, va putea vorbi de majorări clare ale salariilor.

La rândul său, ministrul de Finanţe, Eugen Teodorovici, a adăugat faptul că, în ceea ce priveşte Legea salarizării unice a bugetarilor, Guvernul speră să aibă o formă finală săptămâna viitoare, pentru a şti exact care este impactul aplicării ei pe întreg sectorul bugetar.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul www.GazetaBT.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share This Article:

close