DIVERSE | Importanța unui logo pentru afacerea ta

Ai observat cat de usor iti este sa identifici o afacere analizand sigla acesteia, chiar daca numele companiei nu face parte din logo?

De cele mai multe ori chiar poti ghici natura unei afaceri doar uitandu-te la logo, chiar daca nu ai mai auzit niciodata de acea companie. Simbolurile sunt un mod succint si eficient de a comunica informatii despre afacerea ta. Un logo este o parte importanta a marcii companiei tale si are un impact semnificativ asupra perceptiei publice a unei companii. De fapt, un logo este una dintre cele mai importante investitii de branding pe care le poate face o afacere.

De ce este important designul logo-ului?

Un logo poate fi descris ca imaginea unei companii. Destul de des, este primul lucru pe care un client potential il va observa despre afacerea ta. Un logo este mult mai mult decat o simpla imagine; este un punct de recunoastere pentru clienti si o baza importanta pentru branding-ul companiei tale. Se spune adesea ca cei mai multi clienti isi formeaza o opinie despre o companie in cateva secunde. Un logo bine proiectat de o agentie de web design este un mod usor de a transmite clientilor potentiali faptul ca afacerea ta este condusa de profesionisti, este de incredere si ofera bunuri sau servicii de calitate.

Factori pe care trebuie sa-i iei in considerare atunci cand creezi un logo

Un logo ar trebui sa fie suficient de distinct pentru a fi usor recunoscut si suficient de simplu pentru a se potrivi pe mai multe suporturi. Un logo bun este memorabil si face o prima impresie grozava. Ar trebui sa fie eficient la orice dimensiune – indiferent daca este pe un site, panou publicitar sau pe un pix. Un logo bun are impact fie ca este colorat, fie daca a fost creat in alb si negru.

Cand vine vorba de logo, detaliile sunt extrem de importante. O atentie deosebita trebuie acordata fiecarui element al logo-ului, inclusiv culorilor, formelor si fonturilor. Toate aceste elemente ajuta la transmiterea unui mesaj despre marca ta. De exemplu, o sala de gimnastica poate alege sa foloseasca fonturi groase si indraznete, in timp ce o agentie de planificare a nuntilor poate utiliza fonturi fanteziste si cursive pentru logo.

Imaginile ar trebui sa fie adecvate pentru compania ta pentru a evita orice discrepanta sau confuzie. Toate culorile, formele, imaginile si fonturile trebuie sa fie in concordanta cu ideea care trebuie comunicata. Este foarte important ca logo-ul sa transmita mesajul corect despre compania ta. Deoarece un logo bun este un element vizual, placut din punct de vedere estetic, acesta declanseaza in randul clientilor o imagine pozitiva despre marca ta, lucru pe care doar numele companiei in sine nu ar putea sa-l faca.

Un logo bun este un punct de identificare; acesta este simbolul care va ajuta orice persoana sa-ti recunoasca rapid marca. In mod ideal, vei dori ca oamenii sa faca instantaneu legatura intre logo si ceea ce ofera compania ta. Design-ul logo-ului este foarte important pentru compania ta si trebuie sa fie creat cu atentie si sa contina exact elementele care iti definesc afacerea.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul www.GazetaBT.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Share This Article:

close