Diverse

DIVERSE | Atenție ce cumpărați! Iată cum se fac mașini de mii de euro din daune totale. – FOTO

Acesta este cel mai sumbru scenariu pentru un client de masina second hand din Romania.

Vand Skoda Octavia II Dauna Totala sudata din doua masini la pret de model fara accident

Pentru cei neavizati trebuie spus ca foarte multi samsari cumpara SH din Germania masni DAUNA TOTALA pentru preturi derizorii precun un VW Passat 2014 dauna cu doar 2.500 euro.

Masina vine in Romania pe platforma unde sansarul sau chiar si service-ul de marca mai are un model asemanator care este lovit in partea opusa.

Cu ajutorul unui banc de forta “mecanicii” faimosi trag tabla pana cand aceasta este indreptata cat de cat dupa care incep sa taie cu flexul masina lovita total.

O alta echipa taie tot cu flexul masina numaru 2 dupa care ochiometric cele doua parti ale celor doua masini sunt unite pentru sudura. Chiar daca structura de rezistenta a masinii a fost distrusa in totalitate romanii sudeaza ei cateva tevi de fier in interiorul caroseriei pentru a pastra linia actuala a masinii.

In total cele doua masini costa in medie 4.000 euro, daca punem munca inca 1.500 euro ca apoi masina sa fie vanduta unui client de buna credinta cu un pret de 15.000 euro pentru ca ce naiba este o Skoda din 2014.

In imaginile de mai jos vedeti cum se procedeaza exact, cum arata masina dupa impact si care sunt pasii pentru a suda caroserie cu cealalta masina.


PRO

Nu exista nici un avantaj pentru client decat pentru samsar
CONTRA

Lipsa in totalitate a structurii de rezistenta

Lipsa sistemelor airbag SRS

Lipsa unei rigiditati tipice masinii de fabrica

Cand se incarca masina aceasta se poate RUPE realmente

In caz de accident lateral rata mortalitatii este de 100%


Autor: AL
Sursa: Autolatest

Related Articles

One Comment

  1. De necrezut, dar daca arata la final ca cea din poza, acei mecanici sunt chiar talentati sa faca un fals atat de bun din 2 epave.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page