Politic

Cristian Achiței: Modernizarea DN 29D Botoșani-Ștefănești înregistrează progrese semnificative – FOTO

Execuția lucrărilor de modernizare a Drumului Național DN 20D Botoșani-Ștefănești progresează substanțial de la lună la lună.
Ca elemente de noutate față de ultima vizită pe care am făcut-o pe același drum, în urmă cu câteva săptămâni, am constatat următoarele:
– primul și chiar al doilea strat de asfalt a fost turnat pe mai multe tronsoane;
– mai multe poduri noi au fost date în circulație, variantele ocolitoare fiind dezafectate;
– se lucrează la casetele de lărgire a drumului și la refacerea sistemului rutier pe noi tronsoane abordate în forță de constructor.
În paralel, se continuă lucrul și la viaducte, la poduri și podețe, la șanțuri, rigole și trotuare în interiorul localităților.
Aceasta este, pe scurt, situația la zi – una cât se poate de îmbucurătoare – a lucrărilor pe drumul care leagă municipiul reședință de județ de vama de la Stânca-Costești.
În ceea ce privește circulația pe DN 29D, aceasta rămâne dificilă. Există tronsoane pentru care se folosesc încă variante ocolitoare, precum și zone semaforizate, în care se circulă alternativ pe un singur fir. Acolo unde încă nu a fost turnat niciun strat de asfalt, se formează nori de praf la trecerea vehiculelor, în ciuda eforturilor constructorului de a uda periodic drumul, operațiune care are un dublu scop: diminuarea prafului și crearea condițiilor optime pentru compactarea straturilor ce compun fundația drumului.
În consecință, le recomand tuturor celor care utilizează DN 29D Botoșani-Ștefănești în această perioadă să respecte semnificația tuturor indicatoarelor montate de constructor și să circule cu viteză redusă pentru a evita producerea oricărui eveniment nedorit.
Detalii concrete despre elementele noi survenite în ultimele săptămâni în evoluția lucrărilor pe Drumul Național DN 29D Botoșani-Ștefănești găsiți în albumul foto de mai jos, realizat în data de 16 mai.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

You cannot copy content of this page